Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa bünyelmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun kent analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize eklemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve alaka alanları üzere değişçilikkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işçilikletmeniz muhtevain farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, oranlı maliyette tasni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş gerçekten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geçmiş plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte artık “ne istersem onu tuzakırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel radde şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş proseslerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet.